Ha ha ha

Så jävla mycket för min tro på vägen tillbaka till tillfrisknad, den har tillskrivits ytterligare EN månad, alltså fatta, tror jag blir tokig...
Det var definitivt ingen vändpunkt för min del utan ytterligare ett hopp neråt :-(, dvs jag blev ännu sjukare med skyhög feber och allt annat man kan tänka sig...
Jag som inte haft en enda dags sjukfrånvaro sen jag började 2012 har hittils fått ihop över 30 timmars frånvaro, fuck säger jag bara!
Det var ju inte bara jag som varit sjuk senaste månaden utan ALLA här hemma, alla barnen med feber och hosta och en med misstänkt blindtarmsinflammation, gubben, Josse... ja den som klarat sig bäst just nu är Tim.
Givetvis var de sjuka på sportlovet, så vi gjorde ingenting förutom att ligga utslagna till höger och vänster.
Så tråkigt!
 
Så lång tystnad här på grund av sjukdom och för att min tid inte riktigt räckt till, det finns en hel del annat att styra i.
En jävla massa problem rent ut sagt, men det verkar ju som det går åt rätt håll nu, tyvärr har det kostat en jädrans massa pengar och energi när folk beter sig som strutsar och stoppar huvet i sanden, att fly är aldrig en väg ut!
 
Remisserna jag skrev om i förra inlägget är igång, en uppstart i mars och en i april, det kommer att bli några intensiva månader som kommer att kräva att jag är på topp, både psykiskt och fysiskt så nu hoppas jag verkligen att sjukdomar av alla slag håller sig borta.
Det kommer bli intensivt och tills nr 1 är klar görs inget omvälvande eller ororsskapande i familjen, det krävs fullt fokus på att få sånt som är viktigt att fungera, allt annat är prio NOLL.
 
Kan nog säga att vi alla längtar till vår och sommar nu!
Sol och värme och inte en massa jävla snö som det talas om idag.
Tänker ta mig i kragen och gå ut och få lite luft innan ovädret drar in.
 
Kramar

Kommentera här: