Kallt men skönt

Var det på morgonens promenad.  Alldeles tyst, bara jag uppe och ute med gör den delen också.  En hundägare var allt jag mötte.


Efter en kopp kaffe börjar jag nu tina upp litegrann.  Längtar efter sol och värme. Nedräkning nu!

Idag fortsätter projekt vardagsrum och resterande lister i Edwards rum.
Att ha fönsterbräda eller inte? 
Personligen tycker jag... som har en del av soffan framför fönstret att gardinen hänger snyggare utan bräda.  Då den alltid annars blir klämd mellan soffan och brädan.  
Sen tycker jag också att det är jättefint med blommor i fönstret. ..
Och att det ser finare ut utifrån....
Men jag får nog fundera på detta. ...
För vem ska egentligen gilla det.... jag från insidan eller grannarna utifrån 😂😂😂?

Haha vilket i-lands problem!

Jag vet dock att dem "gammelmodiga" och "korrekta" sidan av mig vinner. ... så det lär bli fönsterbräda 😂😂😂

Gud så förutsägbar man är i vissa lägen 😂

Sjukt nöjd med min tapet från Rusta. Billig också 149 :- / rullen.
Med dekorplast och nya handtag blev även dörrarna som nya.

Nähe,  tjohej en kopp kaffe till sen är jag fit for fight. 


Kramar 

Kommentera här: