Fånga dagen

Trots att jag jobbar denna veckan så gör vi allt för att fånga dagen, åtminstone på jobbet, sitta inne kan vi göra på hösten och vintern!
I torsdags som var första jobbdagen var vi i Påryds utebassäng och badade, till och med jag uppskattade det tempererade vattnet :-)
På kvällen tog vi oss en tur till sköna Kristianopel och bara njöt av folkvimlet en liten stund.
 
Cykelfärjan och kroppkakor på Öland blev det på fredagen :-)
Tänk att ha ett så fritt jobb, skulle ha svårt att tänka om och gå in inom omsorgen igen...
 
Idag är det lördag och ledig dag och jag och två av mina grabbar har varit vid stranden i Fulvik en stund. wincent badade och Eddan och jag höll oss i vattenbrynet och på bryggan. Vi hade bestämt att vara där i två timmar och det gick jättebra!
 
Ikväll är det Brolle i Björkängen :-)
Men näe, jobbdag imon och jag ska ha så mycket trevligt i veckan som kommer så det gör mig ingenting att det är fest på hemmaplan och jag inte kommer dit.
 
Som sagt alla bilder i mobilen så det får bara bli ett bildinlägg under dagen.
 
Nu dax att laga middag!
 
Ha det underbart i solen!
 
Kramar

Kommentera här: