Härliga lovvecka

Barnen njuter av att vara lediga, sena spelkvällar och långa sovmorgnar :-)
Och eftersom jag själv är ledig är det helt okej :-)
En gemensam aktivitet har vi iaf gjort, vi var på Äventyrsbadet i onsdags med mormor och mina systrar, respektive till en och alla barn/kusiner/barnbarn (nästan) Eddan ville vara hemma, och jag tvingar ingen!
Hade tänkt vi skulle göra något mer ihop... men det verkar som om det blir "massa-barn-övernattning" i helgen, så vi får väl se.
 
Var och shoppade igår :-)
Ett välbehövligt besök på Change underklädesbutik för egen del... händer ej för ofta, dels för att kvaliteten på deras bh är awesome och dels är det rätt så dyrt...
Men igår var det erbjudande antingen köp 3 betala för 2, eller köp 1 set med bh och trosa och få ett set på köpet. Hade bestämt mig för 3 bh... men ville ha en beige bas bh och den fanns inte  :-(
Då fick det bli trosor till de bh jag provat ut så... det blev lite billigare än vad jag tänkt mig ;-)...
 
Köper aldrig mer bh i "vanlig" klädbutik typ Lindex, KappAhl, HM... har ej gjort de senaste 6-7 åren
Varför?
För att de håller inte måttet, de skaver ofta, banden blir konstiga när man tvättat dem några gånger, så nej detta får kosta...
 
Hittade en välbehövlig cykelhjälm till Wincent, byxor till Eddan och en ny tshirt till Wille. Lyckades även klicka hem lite nyttoprylar till deras mobiler framåt kvällen... och två parfymer till mej :-D :-D
 
Jag har också hittat till hårförlängningstrenden som två av mina närmaste vänninor :-)
Så idag är det dags även för mig att bli långhårig brunett :-)
Ska bli väldigt spännande :-)
 
Kramar
 
 

Kommentera här: