God morgon!

Snart lider både året och läsåret mot sitt slut...

Känns alltid lika tvetydigt...
Men vad är det man säger...
Nytt år, nya möjligheter 💪

Fast nu behöver jag en stor portion av möjligheter  ( gigantisk) vill jag nog säga. 
Men men en dag i taget...

Tänker strax bege mig mot gymmet och dagens dos träning 💪😁
Ju tidigare desto bättre dvs jag har resten av dagen kvar till annat 😉

Bjuder på några bilder...


Alltid lika nöjd med mina fransar gjorda på Kalmar fransförlängning
Och mina fina glitternaglar gjorda av Eliins naglar på salong Nailit i Kalmar ❤
Vackraste ljuslyktan, fin present av finaste Susanne, sussbenice heter hon på Instagram 💋
Clementinpyramid 😁 stor åtgång på denna vara här hemma 💪
Bananbröd, gott och nyttigt

Nähe... träningskläder på nu då 💪💪💪


Kramar ❤

Kommentera här: