Farväl 2016

Även min tur då att skriva några rader som alla andra 😁.  Läser massor av farewell statusar på Facebook och Happy New year.  Såhär tillbaka på mina minnen på Fejjan innan idag och slogs av att de var ganska "sockersöta ". Har inte tänkt att skriva nån sån i år... För mitt år har varit långgatan ifrån sockersött...

Det har varit ett tufft år, det mest krävande på länge och man har mer och mer fått erfara hur gärna människor gottar sig på andras svårigheter och har lättare att se andras fel än sina egna...
Så min Facebook status hade nog blivit något i stil med...
2017 kommer jag tillbaka starkare än nånsin och med än mer skinn på näsan och medan du går bakom min rygg och tror dej uppmärksamma mina brister så kan du kyssa mej i röven när du ändå håller på! So fuck off 2016 and bring The New beginning of 2017 🍹🍸🍾🎉🏁.

Så nej den där statusen stannar här 😂😂😂

Ikväll åker vi till Roger och barnen och firar nyår.  God mat och fyrverkerianvändning 🖒.  Året avslutades på gymmet såklart 💪💪💪.  
Känner mej motiverad att förtsätta på den inslagna linjen. Hittills från oktober har det blivit 36 tränade pass 


Skriv inläggstext 

Det bjuds på smördegsrosor ikväll till efterrätt
Med underbara tulpaner önskar jag er ett gott slut och ett gott nytt år

Tack alla fina 🎉🍾🍸❤💪🖒


Kramar

1 Mamma:

skriven

Kram min älskade dotter,Tack för att du finns för oss.

Kommentera här: