Lat!

Känns som om jag blivit lat... fan tappat allt mitt promenerande känns det som... avskyr att gå ut när det är kallt ute...
Eller lat, är jag det egentligen?
Stack till gymmet kl 9 och var hemma igen 10:50...
Då hade jag hunnit eget program samt ett styrkepass med seniorerna....
Men jag känner mej lat :-P
 
Tjoho!
Fått lite grejor sålda :-)
Har lite kvar, en del kom en kille som jobbar med de nyanlända och hämtade. Till de som fått uppehållstillstånd och som ska få /fått eget boende.
En soffa och två fåtöljer. lite andra grejor, lite kläder och några skor. Sånt mina grabbar inte längre vill ha och som är för litet får komma någon annan till nytta!
 
Var en snabbis på IKEA igår, köpte andra gardinstänger i förra veckan och givetvis upptäcker jag när jag kommer hem att mina fästen är för smala, den breda stången går inte i. Och för att inte vara utan gardiner hela veckan fick jag åka och köpa nya fästen igår...
Hittade även en matta som passar bättre till mina vintergardiner än den som låg på golvet... rea var det 49:- eller 59:- kostade den, minns inte riktigt.
 
 
Jaja vi får väl se hur länge den är vit ;-), tur den går att tvätta :-)
 
Dax att diska det som hamnat i diskhon :-)
 
Kramar!
 

Kommentera här: