30 grader i luften och 24 i vattnet

Så har jag och barnen tillbringat dagen ihop med en kompis...
Vi packade in oss i bilen och åkte till Äventyrsbadet i Kalmar....
Tycker att det är rätt tråkigt :-/, men barnen kan lätt fördriva flera timmar där och det är ju vitsen med sommarlov, att ha kul :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En ganska trött mamma klurar lite på vad jag ska ta mig för i morgon...
Min källare hade verkligen behövt sig en uppryckning och då menar jag förvaringsdelen...stället mellan garaget och pannrummet :-)
 
Fast det är ju en fröjd mellan då och nu...
Då fanns kartonger, prylar och skräp och ännu mer skräp, fy fan rent ut sagt!
Nu finns det lite som ska till sopstationen, en halv! hylla med kartonger... det har kastats, rensats och sålts hej vilt kan jag säga :-)
Tanken är att ha som ett hobbyrum därnere, där jag kan ha mina målningsprojekt :-), där färg, slipgrejer, lim och allt annat tänkbart kan vara :-), för att inte tala om bra belysning... nu e de rätt mörkt därnere :-)
Men mellan dröm och verklighet är steget långt... om än oändligt :-D
 
Ett förvaringsutrymme för årstidskläder som jag skrev i förra inlägget är väl det som ligger närmast i tiden ( läs månader bort ;-) )
Hittade förvisso en bättre begagnad garderob på Vågen idag, den var rätt så rymlig så det borde få plats det jag hade tänkt... meeeen vi får väl se.
 
Kramar!
 
 
 

Kommentera här: