Halv tio

Och det börjar bli dax att dra mig mot sängen :-)
En helt okej torsdag om jag får säga det själv :-)
Handleden känns bättre, vilket jag inte trodde i morse när jag vakande... då gjorde den rejält ont.
En riktig hemmafixardag har det varit idag :-)
Den där jäkla väggen är äntligen limmad gång nr 2, så om 14 dagar blir det nog en tapet där oxå :-)
Pysslat lite med att ta bilder och lägga ut saker till försäljning och hittills idag har det gått riktigt bra, ett antal hundralappar direkt ner i reskassan, på saker jag/vi inte behöver, toppen :-)
 
Testade på att göra chicken nuggets a la LCHF, barnen fick traditionell kyckling för jag ville inte testa och ge dem om det nu skulle smakat blä,men det var ok, bortsett från att jag inte har någon fritös utan stekte i smör och olja istället. Paneringen eller "frityrskalet" gjorde jag på fläsksvålar som jag mixade till mjöl... smakade ju bättre än att äta dem ur påsen (örk vad äckligt)
Så det kan faktiskt bli en middag för alla en gång framöver :-)
 
Chiapudding, jösses vad gott... jag som älskar kall manna/risgrynsgröt har hittat något som passar mej perfekt fast då typ tusen gånger nyttigare :-)
 
Äntligen fredag i morgon och då kommer min älskade man :-) <3
Vi bokar in två till på vår resa :-)
Bästiskompisen och hans mamma följer också med, kul för barnen :-)
 
På söndag är det "invägning", spännande att se hur mycket minus det blev i januari ?
Det blir kanske plus ;-), för på lördag ska vi äta lammfilé, vad jag längtat efter det, det älskas av alla, barnen med :-)
 
Nu känns det som sömntåget stannar vid stationen, lika bra att hoppa på.
Go natt alla, så ses vi imorgon!
 
Kramar!

Kommentera här: