Go kväll

Har börjat bli en vana att mobilblogga innan jag somnar . Ikväll har jag sällskap, wille ligger bredvid och kollar på Unga bönder på surfplattan.
En ganska enkel dag idag om man bortser från att jag mådde skitdåligt innan jag skulle jobba. Fick lägga mig och sova en timme mellan kvart över 10 till kvart över 11. 
Det hjälpte Tack och lov och em gick bra. 
Orkade till och med en promenad när jag slutat. 

Hembakt jordgubbs och rabarberpaj var inte fy skam ☺
Ja jag åt inte bara smakade på bären och det var surt och gott.

I morgon kommer min älskade man 💖💋

Nu är det dax att runda av ☺

Kramar 

1 Hulda jr:

skriven

Du skrev att killarna var hela å rena.
Idag hade dom både trasigt och smutsigt.
Varför håller du dom inte rena när dom springer runt då?
En lögn föder en annan.........

Svar: Absolut var de både hela och rena idag när de gick till skolan. Jag tillåter dem att leka och efter ett tag kan man helt klart bli både smutsig och trasig. Men du har nog inga barn ... eller så får dom inte leka ☺, "en lögn föder en annan. ...", har du funderat över det själv då....
Helén

2 Anonym:

skriven

Helén,jag tycker att du ska anmäla alla dessa trakasserier!!! Skämmas på er som håller på så här! Både på denna bloggen och på Kristinas! Jag mår riktigt illa av dessa påhopp.

Svar: Tack för omtanken men det leder oftast ingenstans. Det ska tyvärr till större anklagelser än otrohet och skitiga ungar...
Man önskar ju att dessa individer som är så roade av att kasta skit på andra och som skriver sånt en gång får smaka sin egen medicin. En gång kanske de gör ett misstag. ..
Helén

Kommentera här: