Första advent

Är det i morgon, bara några futtiga veckor kvar till jul. Var på ett fantastiskt adventsspel i fredags, Wincents klass inledde väntan på jul i kyrkan.
De var verkligen så otroligt duktiga.
Lite jul/adventspyssel roade jag mig med igår kväll, tycker det är mysigt att gå runt och plocka lite för mig själv... eller själv var jag då rakt inte, men det var sådär lugnt och skönt :-)
 
Hade tänkt att fixa en del i dag efter jobbet, fick iaf upp andra gardiner i Wincents rum... sen försvann lusten när jag insåg att den gardin jag tänkt hänga i Willes rum bara var en bred längd... och börja klippa och vika hade jag verkligen ingen lust med :-(
Jaja tänkte fortsätta i tv:rummet och sätta upp ett nytt fäste till gardinstången, för det visste jag att jag hade... trodde jag ja, nähe det hittade jag inte, så nu ligger det på is, inga pynt eller gardinprojekt mer idag!
 
Var på Bauhaus och köpte allt material till väggen igår, så på måndag ska det börja byggas :-)
Finally!
 
Längtar efter min lediga vecka och efter jullov, faktiskt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fin lördag!
 

Kommentera här: