Lördag...

Vädret bjuder på variation, något positivt är att tvätten torkar med en hejdundrande fart :-)
Barnen är ute och bygger kojor och gör pilbågar. Wille hade stenåldersdag igår och där fick de skjuta pilbåge, därav det plötsliga intresset :-)
Kände mej trött, frusen och allmänt missmodig ett tag igår... men efter en stund i trädgården sysselsatt med att klippa ner syrenerna, räfsa upp efter barnens kojbygge och lite annat kändes det bättre!
 
Idag blir det grillning och lördagsgodis :-)
Lät min store son ta "motivationsbilder" eller kanske tänkt till "före och efter bilder"... hmm efter vad kan jag ju fundera på haha... känns som det inte kommer bli något efter..., men om jag inte hade tagit dem hade jag bara ångrat mej om det nu skulle poppa upp något jättemotivationsmonster och dra med mig i virvlarna...
Så nu/före bilder finns det iaf... och det är INGET jag delar med mej av hehe..., lite för "svart på vitt" så att säga, men man är alltid mest kritiserande själv :-)
 
 
Syrenbuskarna som fick stryka på¨foten blev såhär fina i mitt Höganäskrus :-)
 
Ha en bra lördag alla!

Kommentera här: