Blir bara ett litet

kika in inlägg idag, har inte nån direkt energi att dela med mej av nåt speciellt. The ordinary life, äta, sova, motionera :-) 7 km hittills idag känns bra iaf och minst 5 till lär det bli...
Alla hanterar vi kriser och motgångar på olika sätt...
En del dövar känslor/smärtor med alkohol
En del käkar psykmedicin
Jag motionerar, skapar mitt eget "kroppsliga knark" i form av endorfiner som frigörs av motion...
Som sagt alla gör vi olika och jag är nöjd med mitt sätt!
 
Isterband och dillstuvad potatis till middag, mumsigt :-)
I kylen en del lax, gott som bara den och väldans nyttigt.
Ja och en blåbärspaj oxå då... mindre nyttigt men ack så gott :-)
 
Fundeliderar på kommande tatuering... har hittat en som kan bli aktuell... en döskalle och rosor mixade så man bara ser halva skallen, dvs det smälter samman till en enhet. Givetvis i svart/gråskala, som min andra och med röda rosor. Text ovanför kan bli: Always together och under: forever
Vill även göra en coverup av min gamla tråkiga ros som jag har på bröstet, men där har jag mer beslutsångest över vad... är inne på två körsbär med stjälk och blad... lite oldschool stuk.
Men vill ha något som går att kombinera ihop/länka samman med den jag gjorde förra året... ett stjärnfall kanske från axeln ner över nyckelbenet för att avslutas i en ny över rosen... Hmm mycket att fundera över...
Har även en text...: you´ll never walk alone...
 
haha blev ju långt trots allt :-)
 
Lev idag... imorgon kan det vara försent...

Kommentera här: