01012020

Ett nytt decennium tar sin början, vi går in i -20 talet...
Ett nytt år, i år till och med 366 dagar att fylla med innehåll...
Ofta gör man lite tillbakablick såhär i den gryende första dagens timmar...
Så även jag...
2019
Ett bra år, faktiskt ett av de bättre om jag blickar tillbaka 😊
Vi har rest en del, nya platser och gamla platser ❤
En altan har kommit till på baksidan av huset och skall flitigt användas i år 👍
Tim är numera högskolestudent 😍
En bättre rektor på högstadiet i Torsås ( den bästa hittillis) har lyssnat på sonen min och framsteg görs, medicin, ungdomssupporten och samtal  samt en gullig flickvän ger mig hopp. Körkortstillstånd kom också nu i dagarna 💕
Kissen Ozzy flyttade hem till oss. 
Har funnit en nygammal bekantskap igen 😊
Och som lite grädden på moset har 3 små underbara liv kommit till oss och förgyller mitt liv som moster ❤❤❤
Alicia, Gösta och Edvin 😍

Man brukar tala om framtidstro och nyårslöften 🎉🎆
Det finns egentligen bara ett löfte, och det är till sig själv:
Fyll inte livet med dagar, utan dagarna med liv.
Gör saker Du mår bra av, först då blir du ditt bästa jag och kan vara någon för någon annan 💖💖💖

En liten bildkavalkad följer nedan 💕








En riktigt underbar fortsättning på det nya året

💕 kramar

Kommentera här: