Dag 8

Inne på dag 8 av sjukstuga, dock pågår något som kan ses som framgång, jag orkar röra lite på mig. 
Igår var jag ute 20 minuter i det underbara vädret, här hade vi minst 10 grader och sol 🌞
Jag gick runt på tomten och gladdes åt altanen som byggdes i höstas och dom kommer att bli helt underbar till vår/sommar/höst i år. 
Rensade lite ogräs i mina odlingslådor, luckrade upp jorden runt min hallon och björnbärsbuske. 
Såg hur alla lökar som planterades i höstas börjar krypa upp.

Väl inne sen så började jag leta vad jag ska odla i år, beställde blå vallmo, djungelgurka, minitomater och snackspaprika.
Sen blir det lite kryddor, squash, morötter och ev lite jordgubbar....

Sen har jag en nära vän vars odlingsprojekt jag tänker hänga med på, då han har stor tomt och höga ambitioner 😎

Så när jag orkar ska jag åka till bästa Ullis och hämta hö/halm och hästskit, sen kan odlingen börja ❤️

Även om jag är helt utmattad, lagom sur och lite grinig så är jag så tacksam över hur lyckligt lottad jag är ❤️

Här är en av de små människorna som sprider glädje varje dag 🌸

(null)

💜Alicia💜

Dags att försöka äta lite och sen till hälsocentralen.

Ha en fin fredag
Kramar 💖

Kommentera här: