Livet

En dag till har passerat, igår hade vi kalas här hemma, för mig och mitt sista "barn" som blir tonåring nästa lördag. Mina barn är alltid barn oavsett ålder, så enkelt är det 😎. Fråga min 25 åring 😂. 
Det bjöds på höstigt fika i form av olika pajer. Alla mina syskon var här, dock inte samtidigt men det gör ingenting.
Mina två enda småtjejer på samma bild

Alicia och Iris ❤

Min bror och Alicia 

Det blev lite pizza på kvällen med många runt bordet 💕


Att ta vara på det du har i livet ...
Kanske ganska hårda ord, men ack så viktiga.
Ibland är det svårt att värdesätta det du har för att saker inte alltid blir som du tänkt dej. Då hoppas man att man har åtminstone en enda människa där ute som vill hjälpa dej att se livet i ett annat perspektiv.
Jag har många gånger varit den människan, kanske för att jag alltid haft den sortens människor runt mig ❤
Som alltid funnits för mig!

Läste ut en helt underbar bok på 4 timmar denna veckan 

Bästa, kloka Linda - Marie Nilsson 💕
Så många år har man tänkt de tankar som hon skriver om i sin bok, att man inte duger på grund av sin vikt, att bara man blir smal så blir allt så mycket bättre...
Och hur jävla falskt det är, inget blir bättre, enda gången allt kan bli bättre och man kan förändra något är när man börjar älska sig själv, hur banalt det än låter...

Så det är aldrig försent för något, ditt värde sitter inte i siffrorna på vågen. ALDRIG!



Ha en riktigt underbar söndag ❤

Kramar 💕

Kommentera här: