Slutet av januari

Så kom det då ett inslag av vitt över vår bygd. Den hemska snön la sig som ett täcke över oss. Dock hoppas jag att den inte blir så långlivad 😫.
En lagom slapp söndag som mestadels spenderats i soffan 👍.
På veckans matsedel stod det idag pizza, skönt att inte måste laga mat.
Det händer typ en gång i månaden  och då strax efter lön för att det känns inte lika hårt i plånboken då inbillar man dig i alla fall 😂
Arbetsveckan inleds med ledig måndag vilket innebär att jag tänker skämma bort mig med ett besök på Center Nails för att byta färg och fixa klorna 😘.
Lite mat får väl hänga med hem också från Maxi, om jag nu pallar att handla när de bygger om....
Blir ju ff stressad av oorganiserade miljöer...

Hmmm... kanske dax att kliva upp ur soffan och göra det sista av dagens måsten... som diska och starta torktumlaren.

Inte alla äter pizza... Jag åt kebabsallad

söndagssnö

Idag ser de ut såhär, imon hoppas vi på annat 😘


Ha en underbar söndag och tack för att ni tittade in ❤

💋💋💋 / Helén 

Kommentera här: