20190101

Hej alla!
Nytt år, 365 dagar framför oss att fylla med mening...
Tänk på det, slösa inte med tiden, den kan vi förlora snabbare än vi anar...
Gör något av den, fyll den med minnen och med liv...
 
Det blåser rejält ute idag, vill naturen säga oss något...
Att förändringarnas vindar blåser, att vi ska rensa ut det gamla och börja på nytt?
I både det stora och det lilla.
Se på vårt samhälle i stort... vi går in i 2019 och har inte ens en regering...
 
2019...
är året då jag hoppas att alla mina nära och kära får vara friska
är året då min äldste son fyller 25... (och nej, den här mamman blir aldrig äldre än 37 ;-) )
är året då vi har minst 2 resor att se fram emot
är året då jag återigen får äran att.... hihi det är en hemlis än :-D
är året då jag önskar att skolan hittar en väg för mitt barn
är året då vi står inför lite renovering här hemma
är året då vi troligen får förändringar på jobbfronten
är året då jag ska skapa förutsättningar för mig!
 
En kort tillbakablick på 2018...
är året då jag genomgick en del av helvetet och av himmelen
är året jag kämpade häcken av mig för mina barn
är året vi var i turkiet 2 gånger
är året då jag får diagnosen, utmattning till följd av långvarig psykisk stress
 
 
En stor varm önskan om att allas vårt 2019 kommer bli ett bra år!
 
Många kramar 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: