180103

Då har det nya året gett oss tre nya dagar. Hur har ni förvaltat dem?
Hur har jag förvaltat dem?
Jag har jobbat alla dagarna och har några till att avverka ☺.
Nån som har gett några nyårslöften?
Har jag gjort det?
Nej, absolut inte!
Varför?
För att det finns ingen anledning att börja ett nytt år med att ge sig själv dåligt samvete, för det är oftast det som blir resultatet av nyårslöfte.
Jag kommer att  älska och värna om mina nära. Se till att göra det bästa av allt som kommer i min väg vid alla tillfällen, även när det verkar svårt.
2018 ska bli ett så bra år som jag kan göra det till 👍
Och nej... jag ska inte lova att träna och tappa en massa kilon...
Jag ska däremot lova att göra allt vad jag kan för att älska mig själv, för den jag är och hur jag ser ut är mindre viktigt.
#bodypositive 
#allastorlekarärvackra 


Ha en fin onsdag💕
 Kramar 💋

Kommentera här: