En ensam väska

Står packad innanför dörren och väntar på att få transporteras till varmare breddgrader 🌞. Dock är väskan inte min... Den tillhör en person med det största hjärtat jag någonsin träffat, nämligen min man ❤. Denna utlandssemester gör han med och för en fantastiskt fin människa, sitt ex. Hon har länge velat åka iväg till sol och värme som gör så gott för hennes kropp, men inte hittat rätt resesällskap. När de pratades vid kom de fram till att de två kunde väl åka tillsammans 😊. Så på den vägen är det... nu ligger de snart på stranden i det underbara Alanya. Nettan, Royne, min mamma och Krister ❤. Visst hade jag velat vara där med, det är inget jag hymlar med, men livet ser lite annorlunda ut hos mej och jag har förpliktelser som är viktigare ❤. Stranden , solen och tiden att resa kommer att finnas där för mig så småningom. Man får ta ett steg i taget och vara lycklig utmed resans gång 😊 , den resa som finns här den är för livet och framtiden och är mer viktig än allt just nu ❤



En morgonpromenad i skenet av gatlyktorna blev det idag, nu väntar jag på min store son ❤. Vi har en liten roadtrip framför oss idag ❤.


Ha nu en riktigt fin söndag 🌞😊👍


Kramar 💋

Kommentera här: