Sista semesterdagen

För denna gången...
Har det blivit som jag tänkt mig?
Ja
Det har varit väldigt skönt att bara vara hemma, för det är det jag använt min semester till.
Att vara hemma och finnas för barnen såhär i uppstarten av skolan.
 
Har det hjälpt dem?
Det kan inte jag svara på ...
Jag hoppas det i alla fall.
 
Blir huset helt klart till hösten?
Nej
Vi har bestämt att ta gavlarna till våren, allt annat småfix ska bli klart dock.
 
Om några dagar fyller jag 45!
Kommer jag att bli gammal då och livet ändras?
Nej
Jag blir inte äldre än 30, aldrig ;-)
Dock hade jag velat börjat om från 30, gjort andra val, haft min erfarenhet från nu fast då...
Hade jag velat ändra mycket?
Nej
Men en del!
 
Man kan inte ändra det förflutna!
Bara lära sig och inte göra samma misstag!
Se framåt!
Start over!
 
Har jag hållit min plan om kost och hälsa?
Ja
Idag har jag träningsvärk :-D!
 
Ha en fin helg!
 
Kramar

Kommentera här: