Bakis

Är jag verkligen inte men jag har en huvudvärk som påminner om den efter en riktig fest....
Har haft mina aningar om vad det beror på och tänkte att göra ett test...
Jag blir "bakis" på smågodis!
Av blandat smågodis i större mängd mår jag dåligt, här blev det verkligen väldigt klart att det beror på godiset.
 
Så ett statement!
INGET MER BLANDAT LÖSGODIS FÖR MIN DEL!
 
Choklad kommer jag nog att äta ibland men ingen mer lösgodispåse.
Så gott var det inte att det är värt dagens baksmälla... finns ju en anledning att jag inte dricker alkohol i större mängd, just för att det är inte värt detta!
Så NO MORE lösgodis!
 
Haha hälsan och det sunda levernet...
Hur många gånger har jag agt att NU ska jag ta en nystart...
En miljon typ känns det som...
 
Så även här blir det ett statement... för sista gången (klarar jag inte att vända trenden nu så kommer jag att acceptera att leva med och inte emot, men last try)
 
IDAG!
ÄR SISTA NYSTARTEN PÅ ETT NYTTIGARE LIV.
Inget fanatiskt utan allt (utom lösgodis då ;-) ) i vettig mängd och vettig tid!
 
Så alla!
Ha nu en fabulous friday and weekend!
 
Kramar
 

Kommentera här: