Bara lördag

Fast det känns som söndag...
Kan vara för att jag har varit ledig torsdag och fredag och det har varit helt underbart, trots förkylning.
Igår var det marknad, vi var där med alla barnen!
Wille drog på egen hand med polare och de andra två gick med oss. Lite karuseller och något litet inköp blev det. Dock inget för mig :-)
Tog några lotter på ett vettigt ställe det var allt.
Hade bestämt mig innan jag gick dit att inget handla!
 
Åkte till Kalmar efter marknaden och veckohandlade, köpte en ny jacka till Wincent på Lindex, det var ju 20% på alla barnkläder så lika bra att passa på.
Kändes som bättre spendrade pengar än på "marknadssaker" (jackan alltså)
 
Känner mej bättre från förkylningen tack och lov, så det finns hopp om många gymtimmar nästa vecka :-D
 
Skönt med skolstart igen, normala kvällar igen...
 
Blev ett litet inköp igår av "riktigt godis" haha eller hur säger man, visserligen choklad, men av bättre råvaror och högre kvalité än på Ica.
 
 
 
Allrahelst den runda <3 ... salt smörkolatryffel nånting.... ljuvlig!
 
Tände även ljus... fast här hemma hos oss och de kommer nu att få lysa hela helgen för alla dem i himlen <3
 
 
 
Ha en fin Alla Helgon mina fina <3
 
Kramar!

Kommentera här: