Hålla på halster ☺

Jag lovade ju berätta en sak igår ☺ ok och nu ska jag göra det.... berätta alltså  ☺
Jag ska för ett par månader återuppta en gammal hobby/extrajobb.
Denna gången under en bestämd tid och för ett bestämt syfte.  Från nu och fram tills vi ska åka på semester ska jag tjäna ihop våra fickpengar genom att bli återförsäljare för ett känt märke...

Jag ska sälja Tupperware 😀

Vilket jag gjort många gånger förr i mitt liv. Men produkterna håller högsta kvalité och jag själv älskar dem ☺
Och sen fick jag ett bra erbjudande som var svårt att tacka nej till 😁
En hel uppsättning så deras knivar om du tackar ja till att pröva jobbet i 5 veckor ☺
För det är ju det man gör , man åtar sig att testa i 5 veckor och sälja för minst 4000 kr sen kan man tacka för sig om man inte tyckte om det.
Och 4000 kr säljer man för på 1 till 2 visningar ☺

Så fram till vår resa kan jag titulera mig återförsäljare av Tupperware. ..

Väckte jag någons intresse för en visning så finns jag på [email protected] 

Välkomna! 


Ha en fortsatt fin kväll!

Kramar 

Kommentera här: