Jösses...

Jobbade sista dagen för denna veckan igår... hos E då, vid middagstid ringer mobilen... skyddat nummer... mmm antingen nån idiot eller sjukhuset... svarar och chansar på det sistnämnda... och ja det var det :-)
Dåligt med folk.... kan du jobba inatt ???????????
Hmm... snabbkalkylering i hjärnan ... barnen ??? Jomenvisst... de kan nog sova hos mormor... JA TACK, jag jobbar gärna :-)
Som sagt... slutar i Gullabo 16:00, hem och hämta kidzen på fritids... för att dra till stan ;-), och lämna Willes mobil och köpa cykelhjälm till Wincent...
Hemma igen och lämnat hos mormor kl 18:15... sova ca 45 min :-/... jobba 21-07...
Lugn natt iaf :-)
Tacksam att veta att min tillfälliga sinnesförvirring består i att av dygnets 24 timmar har jag effektivt jobbat 18 :-)
Inget att rekommendera men har nu safeat upp augustilönen iaf :-), känns nice.
 
Dagen idag är ett ännu oskrivet kapitel...
Är helt enkelt för slut för att engagera mig i den just nu.
Kommer att somna ovaggad ikväll.
 
I morgon bitti kommer mannen och väcker oss med färska frallor, och efter frukosten drar vi söderöver :-)
Mys, utflykt och shopping några dagar :-)

Kommentera här: