När inte världen är sig lik...

Life sucks!
Så var det sagt....
Covid-19, eller Coronaviruset, du kan dra åt helvete!!!!
Du sabbar allt, du dödar våra vänner, du sabbar jobb, vi får inte åka utomlands, jag får inte träffa mina syskonbarn, knappt mina föräldrar, jag får inte krama mina vänner ...
Så... fuck off!!!!
Jag vill ha mitt liv tillbaka!!!!

Nu har jag det bra, än så länge i detta elände. Jag har inte drabbats på nära håll än, alla jag älskar är friska ❤️
Jag har jobbet kvar och jag träffar de jag kan med fysisk distans, man blir ganska uppfinningsrik faktiskt 😎

Det blir mycket pysslande utomhus 🌱, bland mina plantor och pallkragar finner jag ro och glädje 🥰

Har tänkt att för tusende gången i ordningen bli mer aktiv här, kanske behövs det allrahelst nu.
Jag hoppas att jag lyckas 👍

Ha en fin söndag 💕💕💕

Kommentera här: