Februari, välkommen 👍

Ett steg närmare vår och sommar! Vill ha sol och värme nu 😎.

Har fått nytt ytskikt på naglar... vårigt rosa 💞



Läser en hel del bloggar både kändisar och "vanligt folk" och man blir mörkrädd hur vuxna människor beter sig. Jag följer en tjej vars blogg heter "Ekenäsliv". En helt vanlig person med ett stort intresse för inredning.  Hon hade fått ett brev, vanligt handskrivet där en anonym person är väldigt otrevlig och skrev hemska saker om både henne och dottern bla. Alltså fy så hemskt!

Varma många kramar till Ekenäsliv och hoppas hon slipper sånt i framtiden. 

Två gånger i månaden lagar jag massor av mat...


De söndagar som inleder min jobbvecka, för laga mat efter jobbet det vill jag inte göra. Då finns det färdiga matlådor i kyl och frys till barnen 👍


Underbara blommor fick jag av min man 💟💟💟


Nu är det dags att diska lite och skala potatis till morgondagens matlådor 😀



Kramar 💖💖💖

Kommentera här: