Ingen snö

 Nu försvinner snön och det blir sådär tråkigt grått och slaskigt igen.
Inte för att jag gillar snö heller men några cm och några minus är helt okej livet blir liksom lite lättare med ljuset.
Inget är helt lätt men lite enklare än för några veckor sedan...
Ett steg i taget!
 
Min träning som jag tjatar om titt som tätt går faktiskt väldigt bra just nu!
Bestämde mig den 29 oktober för att verkligen ge den en chans och gå till gymmet i genomsnitt minst varannan dag...
Och jepp det har funkat!
Jag gör inga jättepass på flera timmar utan allt ifrån 40 till 75 min, allt beror på omständigheterna.
Märker skillnad i att jag orkar högre vikter och fler repetitioner...
Sen har jag inte riktigt bestämt mig för syftet med min träning..., muskelökning eller viktminskning...
Tar nog A först och B sen :-)
Lär mig att äta igen, har varit jätteslarvig och mått väldigt kasst på grund av det en längre period, men i och med träningsbeslutet den 29 så fick jag ju även bestämma mig för att börja äta igen...
Dock är min kropp lite avig... sen svarar på svält med viktökning, så när jag väger mig om 14 dagar så hoppas jag att jag stått stilla och inte ökat mer.
Tänker fram till den 28 februari mäta och väga mig en gång i månaden och se på det långsiktiga istället för det snabba.
 
Idag ska jag ha en "skämma bort mig" dag... ska åka och fylla på mina fransar :-)
 
Min son har det bra, och tror inte han vill hem till gråa Sverige än på ett tag, trots att hans mamma saknar honom mycket <3
 
Ha en fin dag!
 
Kramar

Kommentera här: