Äntligen måndag

En underbar och efterlängtad måndag :-)
Sista jobbdagen och starten på den lediga veckan, tjohoo!
Litegrann på agendan denna veckan, förutom alla sedvanliga sysslor då såklart.
Tvätta och packa åt min älskade lilleman som åker på semester till Gotland i några veckor, kompisens mamma ska dit och jobba och I ville ha någon med sig.
Kul med lite miljöombyte!
Torsdag blir en tur till Kalmar för att träffa morfar och Gerd och äta nåt gott :-)
 
7 rätt på V75 igår :-) :-), visserligen ett andelsspel, men några kronor i semesterkuvertet blev det ju :-)
 
Hittade en studsmatta på loppis igår för en 100 a lapp :-)
Håller denna säsongen iaf och nästa år kanske ingen frågar efter en ny...
 
Det ekar i mitt kylskåp :-/
Känns som en tur till affären är behövligt i em efter jobbet... not så kul, men idag hoppas jag att kroppen och knoppen är med mig och att det går att genomföra.
Känns än så länge som en bra dag!
 
Vi hade en riktigt trevlig midsommarhelg!
Midsommarafton spenderades hos Titti och Roger, Nettan var också med :-)
Det var visserligen min arbetsdag men det var helt okej, sedvanlig midsommarlunch på jobbet med matjesill och nypotatis, mums!
Direkt från jobbet hem till Tittis där större delen av familjen redan var samlad, Tim jobbade och Wille dök upp lite senare.
God mat (grillat såklart) och en supergod jordgubbstårta till kaffet!
Många skratt!
 
En skön och trevlig kväll!
 
Midsommardagen startade med en tur till Torsås då kaffet var slut...
Hemma igen stod man kanske inte på grannarnas 10 i topp-lista när vi klockan 8:20 startade både gräsklippare och grästrimmer, jag klippte gräset och mannen trimmade av allt högt gräs både på och utanför tomten :-)
Så fint här nu :-)
Vad beträffar grannarna så tror jag de flesta var hysfat pigga ... och de som låg med baksmälla kunde jag verkligen inte bry mig mindre om... haha 
 
Ha en fin dag!
 
Kramar

Kommentera här: