Tappar fokus 😞

Ååååå vill bara bli frisk nu, eller det är jag väl men jag vill att dagarna med medicin ska ta slut så jag kan börja träna igen. 

Tänk vilken betydelse ens mående har för ens hälsa. Har inte tänkt på det förrän nu. 
Allt jag kämpat för, alla kilona jag tappat är tillbaka.  Japp jävligt men sant! Bara att inse att det är att ta nya tag. Visserligen har styrketräningen gett mej massor och det som byggts upp har ju inte rasat så att säga. 
Så... upp igen 👍

Alltså... jag har ju inte gått upp allt på kort tid utan över en rätt lång period, typ från november och fram till nu...
Under så lång tid har jag mått sisådär fram och tillbaka . Det har varit alldeles för mycket med skola, känslor, beslut mm
Och även om jag ätit bra mat under tiden och motionerat så har det ökat...
Jag hoppas nu att jag har styrkan att hitta tillbaka.
Och det känns så. Allt handlar egentligen om planering. Att se till att de bra och kloka valen är de som finns till hands.

På tal om mat....
Åt en jättegod lunch på Ikea igår med jobbet. Älskar fisk så detta var riktigt gott... och en fullträff för att vara "ikeamat "


Nu ska jag så sakta dra mig mot att bli arbetsklar.  Ska ta in min väninnas post innan jobbet.

Hoppas ovädret hoppar över oss. Vill inte ha vare sig regn eller åska 😞 utan jag vill ha massor av 🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

Ha en fin dag!

Kramar 

Kommentera här: