God morgon!

Lite småseg idag får jag väl säge... 
Det blev lite sent igår framför tvn :-)
Jag och en blivande tonåring fastnade framför Jägarna 2, en väldigt bra film för den delen.
Jag hade powernappat i soffan innan på kvällen så att vara vaken var inga problem :-)
Man får passa på när de vill hänga med sin mamma :-D
 
Idag är det jobbdag... känns inte som vi nyss var på semester :-/
Men nu är det bara att bita ihop och komma igen...
På tal om att komma igen...
Min man har skaffat gymkort så nu blir vi 2 att peppa varandra :-)
 
Måste bara ta och strikta till min mat lite... ibland är det lätt att sväva ut...
Allrahelst nu när mamma har börjat hobbybaka... och baka bara sånt som jag älskar :-)
Dvs allt!
Jag älskar kakor, finns en anledning att det är sällsynt i mitt hem ;-)
 
Nähe... dax att plocka in disken så det får plats med nytt i stället :-)
 
Ha en fin dag!
 
Kramar!

Kommentera här: