Ledighet

Om ni visste hur underbart det ordet klingar just nu... LEDIGHET...
Efter 80 arbetade timmar på 7 dagars i följd....
Jag jobbar vanligtvis ca 100 timmar per månad ...
Meeeen känns skönt att klara nästa månads utgifter iaf... för det kommer både vatten, sopor och nåt annat skit antar jag, så att kunna unna mig något för mina surt förvärvade slantar går nog bort... big time!
 
Jaja... men jag är ledig iaf, tid för träning!
Underbart!
Pratade med Frida igår, så nytt benprogram är på G :-)
Ibland hatar jag och ibland är jag hyfsad nöjd med mina ben...
Dock tacksam att de inte är tandpetare :-)
Lättare att forma om än bygga nytt ... so to speak :-)
 
Idag blir det yoga och skivstång :-)
Hjälpa Krister lite med några mail, älskade mannen kommer och operation frysrensning har påbörjats... idag blir det prinskorv och potatismos till middag... 
 
Ha en fab tisdag!
 
Kramar!
1 Anonym:

skriven

Håller ofta med dej men inte nu. Smala ben är snyggast, samma som smala armar!

Svar: Jomenvisst allt är väl individuellt. Personligen tycker jag inte det är snyggt med tandpetare till ben och armar. Och för egen del kan jag inte få smala ben (inte ens när jag vägde 60 kg) var de speciellt smala, så nä jag får satsa på att "omforma mina ben"
Helén

Kommentera här: