Skrivkramp...

Eller vad man nu kan kalla det för :-/
Känner att de går alldeles för lång tid emellan gångerna...
eller det är kanske tur det för om jag inte har nåt vettigt att säga blir det ju bara svammel... eller det blir det ju mest ändå :-D
 
Tims sista dag i skolan igår, bara vänta på den 6:e mars då betygen är klara, sen är han utbildad undersköterska, så stolt över honom! Ytterligare ett bevis på att allt ordnar sig i livet även om man har ett ej fullföljt slutbetyg från gymnasiet. Kvar är ett besök på arbetsförmedlingen och sen är det dags för det hårda livet ;-)
Dock har han jobb som personlig assistent några timmar varje vecka (provanställning så klart då alla assistansjobb tillämpar personlig lämlighet och det får ju tiden utvisa, men nånstans måste man börja)
Väntan på utdraget från polisen bara, sen är det dags att ringa assistansbolaget och börja provjobba :-)
 
Härligt!
Återigen stort grattis till ett bra val i livet min son! <3
 
Garderobsrensning fick jag för mig att göra kl 21 igår kväll... jag som brukar vara så kvällstrött...
Rensade ur pojkarnas garderober och gjorde iordning en stor påse till en kompis som är god man åt en flyktingpojke på 11 år.
 
Dock inser jag nu hur lite det blev kvar då en del också gick i "slängpåsen"....
Mest kläder har Wille, Wincent mitt emellan och Edward behöver definitivt en påfyllning.
Dock behöver alla skor...
 
Ja affärerna svämmar ju just nu över av alla underbara vårkläder, snygga kjolar, sköna jeans, underbara färger, tunikor, leggings... träningskläder och skor :-D
Jag vill bara shoppa allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spendera massor av pengar (hahahaha... ) gå runt en hel dag och shoppa, prova kläder, passa ihop olika outfits, luncha på stan mm....
Ehhh.... in my dreams eller nåt liknande va!
När skulle jag använda mina outfits då?
Jag som går klädd i samma tråkiga kläder här hemma... men liksom vaddå klä "upp" sig hemma i köket...
Näe, mjukisbyxor är min favorit, har varit, är, kommer nog alltid att vara .... suck....
 
Vad jag däremot verkligen är i behov av är det glasögon, och det är så svårt att hitta något/några som gör mig nöjd...
Har snöat in lite på pilotbågar... klassiska och tidlösa egentligen, har alltid funnits och kommer alltid att finnas.
Men så galet svårt att hitta några som jag blir nöjda med...
Vet också med mig att mitt synfel försämrats så mycket nu att progressiva glas är ett måste... hur kul är det (snacka gammelvarning för fasiken).... svindyrt framför allt :-(
 
Big shit på den... så istället för att spendera en förmögenhet... på att se bra ut så fär jag lägga dem på att se bra ut (hahhahaha)
 
Jaja så kan det vara...
Strax dax att ta tag i dagen, måste verkligen erkänna hur underbart skönt det är med lov, ingen som ska upp tidigt :-)
 
Hoppas veckan bjuder på lite fler utflykter än den som redan är planerad... dock är det tisdag redan och tiden springer iväg.
 
Ha det fint!
 
Kramar

Kommentera här: