En typisk tisdag

Min "ledigaveckantisdag" ser alltid likadan ut. Detta är dagen då jag undviker att ha saker inplanerade eller saker jag "måste" göra. För idag är min alldeles egen lata dag.  Jag går och tränar på fm. Duschar och ev fixar lite tvätt. .. sen har jag inte ork till nåt mer utan tillåter mej faktiskt att vara lat och okreativ.  Inga stora projekt som sagt...
Och efter förra veckans tuffa schema så har jag all rätt i världen att vara lat 😂
 Lite mat ska fixas men det är alla måsten som finns... och idag blir det halvfabrikat bara för att. .. gyroskött och klyftpotatis. 

Men imon är det en ny dag, mat måste handlas och lilla bilen ska besiktas. 


Kommande tapeten i hallen. Längtar tills öppen fiber är indragen så hallen oxå får en remake. Fast jag tror jag lär tjuvstarta innan 😂😂😂.  Att vänta är inte riktigt min grej 😊.

Men det är klart... det går ju å börja uppe . Med det lättaste rummet först, som är Wincent. Allt finns redan hemma. .. takfärg, väggfärg och tapet.


En gammal sockerlåda och en låda för tvättmedel blev en personlig piedestal 👍och en mjölkback en hylla 😀


Lite blått bland allt det "färglösa" 



Köpt en lykta som jag ska hämta idag och som förhoppningsvis passar i sockerlådan 😁

Ha en fin dag i det ombytliga vädret 😊

Kramar 
1 Anonym:

skriven

Satsa på en ny o hel soffa ist

Svar: Varför då? Visserligen har den en del år på nacken men den funkar ypperligt ett tag till iaf...
Helén

Kommentera här: