Ny vecka nya möjligheter!

En sväng till gymmet blev det idag, och ett zumbapass med seniorerna... det var väl jag och Christina som inte åldersmässigt platsade i kategorin, men det gör inget :-)
Alla får vara med :-)
 
Efter några veckors funderande fram och tillbaka så bestämde jag mig... att investera lite i mig själv, min kropp och min hälsa :-D
Det blev ett 12 månaders avtal på gymmet!
Känns härligt att vara tillbaka, nu äntligen efter många omgångars velande vet jag vad jag vill... styrketräna!
 
Just nu är jag i en liten down period med mitt viktminskande, dels står det stilla och har gjort i måååååånga månader, sen innan sommaren :-/
Jag måste gå in och rannska vad jag vill göra och framför allt vad och hur jag vill äta.
Inser med en tillbakablick de senaste veckorna att gluten är nog något jag får avböja... min mage gillar det inte längre.
Jag vill äta protein och fett... fast mer grönsaker och rotfrukt/frukt. Dock kommer "ren"potatis, pasta, ris och bröd fortfarande att vara exkluderat från mitt födointag.
Sen var det det där med godiset.... min största och enda akilleshäl (tack och lov)
Det är väl bara att kämpa antar jag :-)
 
Kramar
1 Mamma:

skriven

Krister tillhör ju inte heller den kategorin,men han kör ju styrka och spinning med oss.

Svar:
Helén

Kommentera här: