Glömda?

Näe mina kära följare, ni är inte glömda, det är bara jag som har fullt upp :-)
Jag är så glad att jag har er :-)
Från början var detta mitt sätt att ventilera mig och mina tankar, under en period i livet, den värsta någonsin så blev bloggandet en form av terapi, trots att jag var väldigt restriktiv med att inte röja personer och orsaker. Det var väldigt personliga orsaker och ni som känner mig vet vad det var, till er andra: Saker händer i ens liv som man verkligen inte vill ska hända, då får man fajtas med allt man har för att göra det så bra som möjligt!
 
I mitt fall blev det ett positivt avslut.
Nog om detta.
 
Att känna någon man inte känner...
Känner ni så?
Jag har 4 bloggar jag följer varje dag, tjejer jag kikar in hos varje morgon när jag dricker kaffe :-)
Igår hade en av sönerna datorn och för att inte väcka honom då det var studiedag så skippade jag "kaffesurfandet"
Idag var det liksom... men åååå vad har hänt på deras blogg sedan i förrgår ...
Ganska komiskt att det kan bli så :-)
Så nu har jag blivit uppdaterad hos Madde, Anna, My och Maggan :-D
 
Black Friday idag... ska ni shoppa och fynda något?
Här blir inget shoppande, möjligtvis mat i morgon :-)
Eller inte möjligtvis... det är ett tråkigt måste :-/
 
Var på stan med Elin och E igår... gick förbi Arnolds skor i Kalmar...
Dels hade de utförsäljning av "sista paret ut" skor... och givetvis... där fanns ett par vinröda pälsfodrade Converse... åååååååååååååååååååå. Till halva priset!
Men näe det sunda förnuftet sa att det hade nog blivit ett impulsköp, så de fick stanna kvar i fyndkorgen.
Men skoaffären är också återförsäljare av smycken från Edblads....
Jag har tappat min förlovningsring :-(
Nackdelarna med att minska i vikt/omfördela fettet/få mer muskler...
Är att även fingrarna blir smalare, så en dag var den bara borta!
Kan inte påminna mig om att jag tappat den... troligtvis har det hänt i duschen efter träningen...
Så just nu är jag utan :-(
Haha till saken.... 
Där i en monter låg den allra finaste av ringar, en bred lite kantig sak, i rosé färgat material och med en infälld krans av stenar. Jösses... den ropade verkligen på mig!
Jag provade, den satt perfekt och den var underbar!
Sitter den på mitt finger nu?
Nope, den fick också stanna kvar i montern... men fram till söndag har de 20% så vem vet... för den är värd varenda krona :-)
 
Vad händer hos er ikväll?
Här har jag nog tänkt att det ska plockas lite bland adventstakar, lika bra om jag nu ändå ska bege mig till stan på lördag så jag vet om jag ska komplettera med något.
Middagsmat då?
Detta eviga dilemma....
Kanske lokala pizzerian får stå för den idag?
Allt beror på hur många barn som är hemma...
De börjar bli stora....alltid nåt på G och i farten, kompisar överallt.
Helt underbart faktiskt!
 
För att knyta ihop ett långt inlägg...
 
"Dagen idag får du aldrig åter, gör något bra och minnesvärt av den"
 
Kramar!
1 Mamma:

skriven

En tur till kyrkogården, samt hämta tall o granris.Sedan adventspynta vi klart, så tänder vi upp allt i kväll.Ha en fin fredag.Kram.

Svar: Låter som en bra fredag :-)Kram
Helén

Kommentera här: