Välkommen helgen

Och allt vad det innebär :-)
Faktiskt inte så mycket, en tripp till Kalmar i morgon och en varuleverans till Karlskrona på söndag.
Jag fick min fina servis såld, till ett helt klart okej pris :-)
Måste göra ett besök på Maxi i Karlskrona också, de bakar nämligen LC- semlor där... LC som i Low Carb, utan mjöl :-)
Hatar ju LCHF bak, allt smakar skit så detta blir en test om ett bageri lyckas bättre ?
 
Testade göra salta mandlar idag och det hade blivit jättebra... OM jag inte hade råkat glömma dem för nån minut... de blev lite väl färgade ;-), men några gick ju att rädda.... superäckligt tyckte Wincent som kom utrusande i köket och trodde jag gjort popcorn :-)
 
Lamm till middag i morgon, åååååååååååååååå så gott!
 
Tacksam för det jag har här i livet...
Mina älskade barn, en underbar man, sanna vänner (få men äkta), mina föräldrar (och bonusar), mina syskon <3
 
Carpe Diem!
 
Kramar!
 

Kommentera här: