Helg igen...

Det bara springer iväg, lediga veckan får liksom alltid full fart framåt :-)
På söndag är det loppisdax igen, var ett tag sen sist så det ska bli kul, mammas och min grej :-) Faktiskt himla kul att ha nåt man gillar tillsammans!
 
Testade en för mig ny maträtt idag, baconlindag köttfärslimpa, gjorde två varianter en för barn och en för vuxna :-)
Barnvarianten innehöll bara bacon, färs, salt och vitpeppar medans det i vuxenvarianten även fanns lök, philadelphiaost och svartpeppar. Galet gott var det iaf, och mättande.
 
Spännande att se på söndag när det är ny månad om kroppen släppt ifrån sig några hekto, för det är bara hekton det handlar om denna månaden, för att jag skulle tappa ett helt kilo på 2 dagar finns inte på kartan :-)
 
En väldigt lugn kväll... Wille sover över, Wincent sover över och Tim sover i stan för han går praktik nu och ska dit i morgon bitti.
Bara Edward och jag hemma...
 
Dagens barn :-)
Edward hade hemkunskapsläxa, att jämföra priser på olika saker i olika butiker...
Jaha undrade jag, när ska du göra detta då....
Meeen ååååå stönar han det finns google... man går in på affärernas hemsidor och kollar priser....
???????????????????? Eh ja vad säger man.... :-D
Tänker nog dra med honom till den lokala butiken i morgon iaf :-), så kan han väl googla Lidl eller Netto eller nån annan butik med ett lägre pris än Ica nära...
 
Har rensat lite sopor idag, gillar verkligen svarta sopsäckar... allrahelst att fylla dem med saker man inte fattar varför man sparat på...
 
Vill egentligen inte gå ut... men vet att jag kommer att ha dåligt samvete om jag inte kommer ut för jag vet att det är bra och nyttigt... fast det där att inte vilja sitter ju i skallen... det är mörkt och kallt ute, javisst men det är ju så skönt efteråt :-)
 
Så på med ytterkläderna :-)
 
Trevlig fredagskväll!
 
Kramar!

Kommentera här: