Huliganligan i säng

Och utanför viner höstens första storm och regnet piskar mot rutan.
Jamen, jomen visst är det mysigt...eller?
Helt ärligt är jag väldigt kluven, mysigt så länge jag inte behöver ut i eländet, tackar återigen att jag inte fallit för frestelsen hund :-D, för det är rätt så vidrigt denna årstiden, ja inte själva hunden då men skitiga blöta tassar och odören av regnblöt päls :-(. Örk!
 
En behaglig måndag har det varit, har haft utvecklingssamtal med Willeman idag och det var ett av de bättre någonsin, han sitter med vid bänken och hummar och svarar lite ibland iaf, mer än vad jag är van vid...
Så allt kan bara bli bättre, någonstans finns ljuset i tunneln, när detta lilla barn hittar sin styrka är han unstoppable.
 
Det pluggas inför nästa veckas prov, i historia denna gång och det går förhoppningsvis bra, som biologin. Känns bra med lärare som litar på min insikt om mina barn. Ett stort prov uppdelat i delprov och varvat både muntligt och skriftligt. Är det inte egentligen så drömskolan ska vara utformad, när det mesta sker på individnivå?
 
Det ser ljusare ut framåt helgen, sådär 20 grader på lördag, härligt, och nästa lördag utlovas det sådär 28 grader i luften och 25 i vattnet, iaf på min prognos :-D :-D
 
Nu dax även för mamsen att leta sig fram till sängen. Natti natti alla :-)

Kommentera här: