Fullt ös

Här ligger vi minsann inte på latsidan nån av oss... haha ja det är väl Tim isf som passat på att sova bort hela sin sista dag som "icke-student" :-)
I morgon börjar allvaret för ca 2 år framåt eller 63 studieveckor.
Wille fixar och donar med sina cyklar, han brinner verkligen för sitt intresse :-) Och numer är källaren vikt för diverse cykelprojekt :-)
I garaget har jag städat för jag vet inte vilken gång i ordningen  men det blir tommare och tommare för varje gång :-)
Härligt!
Fortsatte även röjningen i källaren och det känns bra.
Mannen har under dagen gjort mååånga potatisgratänger som vi ska bjuda på nästa helg när vi håller all-inclusive traditionsenlig Halloween grillning :-)
Jag har köpt mej små söta röda djävulshorn och ikläder mej rollen som "shedevil" tihi...
Tänker nog ha hornen på Willes klassdisco på fredagen :-), säker bara jag av föräldrarna...
Våga vägra vara perfekt! JA
I em har den del av klanen varit i Karlskrona och firat kusin Oscar
 
 
 
 
 
Reflexerna på kläderna fungerar iaf ;-)
 
 
 
 
Och sen är så klart barnen inte stilla heller :-), men det ska man ju inte var på lekplatsen :-)
 
 
 
Fler än barnen som lekte...
 
I går för-firade vi jul :-)
Gott var det :-)
 
 

Så nu är jag trött :-)
I morgon blir det återvinningen och slänga skräp!
 
Tack för idag!
 
 

Kommentera här: