Stark

När livet slår dej på käften gäller det att hålla huvet högt och kallt!
 
Måste få dela med mig av vad min 20 åriga son skrev i en status på Facebook 13 aug 2013...
 
Hej min älskade Mamma, jag måste få lätta lite på mitt hjärta. Men jag vet inte vart jag ska börja, en sak som jag kan berätta
är att jag är så obeskrivligt glad och tacksam över att just du är min Mor, för den kärlek jag fått av dig under alla mina år
och den relationen vi har tillsammans kan inte bli starkare, vi fungerar likadant helt enkelt. När du är deprimerad är jag också deprimerad, när du är glad
är jag också glad. Det känns ända in i min själ. Och just nu är det riktigt tufft och en stor tyngd har lagts på våra axlar, men vi håller ändå huvudet högt och tar detta vi möter som en ny utmaning, för du är den starkaste personen jag känner. Att kunna ta hand om oss fyra grabbar, ge oss så mycket kärlek och ändå mött så mycket motgångar.
Men det är det som jag tycker har gjort dig starkare, vi ska ta oss igenom detta tillsammans och jag kommer alltid att finnas där för dig Mamma oavsett vad.
För jag älskar dig så otroligt mycket!
 
Blir lika rörd varje gång jag läser...
Vad vi vet idag trodde vi bara var möjligt då i våra drömmar...
 
Ge aldrig upp <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Mamma:

skriven

Håller med mitt barnbarn...Varit mycket sorg och många tårar,men nu av glädje.

Svar: Så sant :-)
Helén

Kommentera här: