Kl 5:20

Klampar det i trappan, tissel och skrammel i köket... ehhh what is happening?
Jodå, tre grabbar ska äta frukost!? :-)
Min fråga till dem???? "Har ni varit uppe hela natten"? "Nädå mamma säger de och ser finurliga ut" :-)
Utreder inte detta vidare utan sitter med dem medans de äter :-), kryper dock själv tillbaka i sängen efter de käkat... när jag stiger upp vid halv 8 sover de två äldsta så sött, medans lillebror är vaken... han sov nog lite inatt iaf.
Och vad spelar det för roll, det är ff sommarlov och de får sova hela dagen om de vill, för idag finns inget planerat, vi ska bara vara tillsammans!
Prata och äta gott :-)
 
Gårdagen bjöd på lite fest, eller rättare, uteplatsen uppläts till kompisar från raggarklubben som skulle på Brolle i Björkängen, så hela skaran körde framåt halv tiotiden.
Wille agerade dj från sin Spotify och tjänade 50:- :-)
Min man återkom framåt tolvtiden, då de i hans bil inte gick in utan bara var utanför och snackade med folk.
 
Wincent satt hos Sven och Mona och hade läsk-och chipsmys.
Jag trivs så jäkla bra på denna lilla gata :-)
Många fina ord fick jag till mig om mina söner, att de är trevliga, snälla, artiga och säger tack :-D
Att de säger "ge mig", ta hit" eller annat hemma, det spelar mindre roll så länge de vet hur man beter sig borta!
 
Vid 21:30 igår kom någon mer efterlängtad än allt på denna jord... storebror Edward <3
1 Christina:

skriven

Vad härligt Helén!! Nu är familjen komplett💕

Svar: <3
Helén

2 kristina:

skriven

Ett <3 från oss här nere också!

Svar: :-)
Helén

Kommentera här: