Lite vår på gång

Det börjar så smått blomma i mina rabatter, det kommer lite vårtecken och det känns bara fint, alltså är det hopp om livet :-)
 
Var en runda till Kalmar idag, Tim skulle till Af och då passade det ju bra att övningsköra också. Vi var runt Teknikmagasinet och köpte komprimerad luft så Tim kunde rengöra datorn. Under tiden han var på Af så köpte jag potatis till middagen. Var en sväng hos mannen och lämnade en kasse grejor som han skulle leverera åt mig i morgon.
 
Var bara tvungen att testa ett nytt recept idag, det blev bullar med citron och philadelphia fyllning. Rejält smaskigt! Som vaniljbullar fast utan vanilj :-)
 
 
Ser faktiskt ut som på receptet :-)
 
Snart ... om en månad ska jag till tandläkaren, så trevligt, och ja det är skrivet utan ironi, jag uppskattar dessa besök... iaf så länge jag inte har några hål och det har jag bara haft ETT under mina 42 år :-D
 
Ibland får man bita sig i tungan och tänka sig för mer än en gång...
En bild säger mer än 1000 ord, om man behandlar den på rätt sätt...
 
Nu tar jag kväll!
 
 
 
Cheers :-D
 
 

Kommentera här: