Känns skönt

att kunna hjälpa till när någon är i knipa, oavsett vad det gäller! Någongång är det min tur att behöva hjälp...
Idag har jag haft finbesök av en lite mysig tjej och hennes mamma :-) Plockat ur lite garderober, fotat och redo för försäljning... många bäckar små.
Kul att kunna unna sig något extra :-)
Saker kommer ordna sig...
Men oh my God... Farmwille, Pet rescue saga, Bejewelled blitz, Candy crush, Flappy Bird... å fan och hans moster... hur pallar man?
Ok, frågesport & words in a pic & wordfeud kan jag begripa mig på... meeen har så svårt för "detta andra"
Ack ja inte mina problem, jag spelar inte "det andra" :-)
En promenad till affären medan solen fortfarande lyste. Fisk, potatis och remouladsås till middag. Mums :-)
 
I morgon blir det en tur till stan, Af för Tim och det kombineras med övningskörning :-)
 
Ha en fin kväll :-D

Kommentera här: