Loppisdag!

Mamma, Titti och jag har haft loppis idag, uppe i köpcentret :-)
Jätteroligt!
Vi sålde alla så vi blev nöjda och lite mera tomhänta, vilket faktiskt är meningen.
Min vinst gick direkt över i en tv till Edwards krypin :-), men det är väl så det ska vara.
Gillar att sälja men gillar oxå att göra ett klipp då och då :-)
Tradera är stora favorit :-)
Köp och sälj på Facebook är både och, fast jag har haft ganska stor tur med det jag lagt ut där faktiskt.
 
 
 
 
Såhär såg det ut idag :-)
 
Kräftskiva igår hos Susanne och Micke, mycket trevligt och supergod mat... eller kräftor kan ju nästan bara vara på ett sätt, något jag äter när jag blir bjuden, men kan faktiskt uppskatta och tycka det är gott, sältan är superb :-), för att inte tala om Mickes Janssons frestelse, den var i en klass helt för sig själv! Mums!
 
Wille ska på utflykt till Garpens fyrplats i morgon, blir säkert riktigt intressant... ta med badkläder stod det på lappen... känns inte riktigt relevant tycket den här mamman iaf :-), men Wille kanske vill ha med dem...
 
Nu ett barn kvar att duscha sen kvällsmackor och sen sova!
 
 

Kommentera här: