Städa röja packa

och världens underbaraste man diskar <3
Har röjt ur en garderob till i sovrummet, lämnat grejor till Vågen, en kartong till loppis och bara lite att kasta :-)
Gav mej vidare i kast med matkällaren där grymt mycket samlats, där blev oxå Vågen, loppis och kastas :-)
Får bli en avlämningsrunda på fredag och en runda till sopstationen, lite i taget så är huset snart tömt ...
En hel timmes massage fick det bli idag, hos duktiga Cecilia D, det gjorde gott i för min trasiga kropp och själ. Vi bokade en timme till nästa vecka!
Middagen nästan klar när jag kom hem och i väntan fick gräsklipparen jobba lite :-)
 
Inte mycket klokare idag heller av allt letande på nätet och kollandes på dokumentärklipp. Ingen vet och ingen kan svara, kan det verkligen vara så unikt... antagligen...
Trodde inte dumhet var unikt!
Men varje tanke och fundering för mig närmare mitt mål och mitt beslut...
 
Kvällen är lång, undrar om det blir bubbelpool, promenad eller soffhäng med glass???????????
 
Imon jobbas det som vanligt, underbart att börja 7 ist för 6:30, långdag med mycket bus och bilresor... kanske ett paket negerbollar i Påryd ;-)

Kommentera här: