Solen försvann bakom molnen på min lediga dag

men det gör inte så mycket faktiskt :-)
Hunnit med en del idag, varit med sonen i Torsås och fixat lite bankärenden och handlat det nödvändigaste...
Kände att jag fick en helt ok lön denna månaden... men näe, lika lite över iaf... hade ju tänkt spara några tusen men min bil behöver omvårdnad ( läs, utarma min ekonomi :-( ). Ack ja så är det...
 
Slutet av midsommarhelgen bjöd på ett strandbesök, var dock lite kallt men lite strosande i strandkanten blev det... och ja de blir blöta hur man än gör de där ungarna ;-)
Snickra är oxå nåt som har blivit poppis... och ja de får använda det mesta i snickarväg ;-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den här filuren skulle prompt med hem, det fanns en kompis oxå... men tyvärr så överlevde de ju inte :-(, vilket jag försökte förklara, så nästa gång hoppas jag de inser att de måste bo i havet...
 
Barnens böna växer så det knakar och har nu fått en jättestor egen kruka ute på altanen :-)
 
 
 
På midsommardagen åt vi smörgåstårta... den uppskattades mest av oss vuxna :-)
Gott var det!
 
 
 
Jobbar tre dagar innan det är dax för ledighet och den efterlängtade och obligatoriska Västeråsresan!
Den 2:a juli drar vi, underbart :-)

Kommentera här: