Saknar

att inte kunna enkelt flytta över bilder från mobilen till bloggen då datorn inte medger detta :-(, fick min fina Glossybox igår och hade så gärna velat dela med mej av innehållet, det var en läppkonturpenna, hårolja (som jag redan anv, det blev så glansigt och luktade gott), cheek and lip taint, typ flytande rouge/läppstift, torrschampo och nåt från Jabu she, vet ej om jag vågar mej på det sistnämnda då min mamma fick en otrolig allergisk reaktion av deras produkter. Hon blev "frätskadad" liksom av dem och fick göra ansiktbehandlingar efter för att bli "frisk" i ansiktshyn. Vill inte råka ut för det så den får nog vara :-(
 
Var med min älskling igår när han opererade ut en tand, anhörigledsagning, för eftersom de sederat honom så får man inte köra bil och så blir man lite "glömsk" efter medicinen. Men det gick bra och han tyckte inte det var så farligt som han föreställt sig. Vi hade iaf en helt underbar fm på stan med shopping och kinamat :-)
 
Jobb ikväll/natt på ortopeden, så kul, det var ett tag sedan. Sen hade jag lovat mig själv att ta alla extrapass denna månaden så jag får fina shoppingpengar i London :-)
 
Nu soffläge likabra att vila sig i form inför natten för jag kan ju inte ge avkall på mitt skivstångspass ;-)
 
Ha en fin torsdag i det underbara vårvädret!

Kommentera här: