Men ååååååååååå inte nån jävla förkylning nu då :-(

pallar på fullaste allvar inte med nåt sånt!
Skit trött efter idag, fy fan för att gå upp 5:10! Men barnen var verkligen jätteduktiga på att gå upp, ingen som varken gnällde eller pep!
Mycket trevlig personal på fritids idag, Annas bror Mattis :-), barnen tyckte det var jättesuper med en kille :-)
 
Dagens middag blev det här :
 
 
Pizza till barnen och kebab till mej, orka liksom laga mat... eh näe, det blev lite lördagsgodis med :-/, men bara lite, å sen var det Harry Potter på TV, så helt ok lördagskväll.... säger hon som somnar innan åtta :-)
 
Just det, det var ju inte bara lullullat i köket utan en av två taklampor har ju kommit på plats :-)
 
 
Men fan vad sur man blir... 7 rätt på travet... och knappt 200:- i utdelning... men givetvis är man glad och väntar på den stora skrällen, när jag ska göra allt och köpa allt. Nytt hus, ny bil, all tänkbar köksutrustning man kan tänka sig, gasolspis, 1 m bred ugn, Kitchen Aid, vedeldad spis och ugn, ett bord och stolar för 12 personer, diskho i keramik, dold och inbyggd diskmaskin.
Och jag ska bara VARA HEMMA och ta hand om min familj, baka, laga mat, ordna fester, ge alla mina vänner extra guldkant på tillvaron. Den dagen längtar jag efter :-)
 
Nu är jag logisk och inser mer än väl att det bara är en dröm, att livet kan ändras inom loppet av en sekund, därför är jag tacksam för det jag har i livet och försöker se till att fylla min tid med det som är rätt och meningsfullt för mej. Att leva efter andras direktiv är inget för mej!
 
Ha en underbar lördag!

Kommentera här: