barnfri helg

sönerna träffade sin pappa i helgen efter en lite turbulent tid då de inte setts :-(, min önskan är att allt löper på nu utan större problem då det är ledsamt om de ska komma i kläm. Jag hade en barnfri helg som spenderades på att göra ingenting, jag var i Kalmar hos Royne som hade jobbhelg.

På lördagen gick han dock upp tidigt och vi åkte till Borgholm där det var bilutställning på torget.
Underbart väder och många fina bilar var det, vi lyxade till det med en glass i solen :-)

Innan på morgonen gick jag en riktig långrunda i den kyliga men fantastiska höstmorgonen, ner runt slottet där vattnet låg helt spegelblankt, det var som balsam för själen alldeles lugnt och tyst innan stan vaknade :-)

Håller på och fixar här hemma målar och donar, blir bra när det är klart men retar mej på att jag inte kan ladda upp bilder :-(

Middagsdax :-)

Kommentera här: